Yıllar Sonra Gömesi Gelen Adam

By | 3/21/2009 10 comments
ps: okumaya başlamadan önce sol üst köşedeki search kutucuğu içine "duman" yazasın, play edesin...

Başlıkta tashih yok, sizde de olmasın. Çünkü erkekler asla bizi görmeye geri dönmezler. Ne bakıyo ki ne görecek ayol? Özlemek filan da hikaye, benden söylemesi. Pek çok erkek "özlemek" kelimesinin anlamını, ergenlikte arkadaşlarına yazılan yaz aşkı mektuplarıyla toşak geçerken öğrenir.

Yani sevgili kız kardeşim, tarihinin tozlu sayfalarından çıkıp gelen, senlen bir akşam, bir yerlerde, bir drink almak isteyen o adamın tek bir derdi var; seni yatağa iteklemek.

İster çok eski bir manita olsun, ister o eski manitanın vaktiyle beraber takıldığınız kankası, bazen de facebooktan msj atan o janti eski patron... Muhabbete girşi ister bir müzik parçası hakkındaki fikrini sormak olsun, dilerse resmine yorum yapsın sosyal platformda... Yıllar sonra gelen adam, tek bişey yapma maksadıylan gelir. Onu da az önce gayet açık dedim; sekis.

Peki Bu Durumda N'apmak Gerekir?

Siz iyice serdiniz bu arada her şeye bi cevabım var diye.. Neyse;
* Doğruca gidip sevişebilirsiniz; banyo, istenmeyen tüylerin harcanışı, bi elbise, iki bardak şarap. Yani, niyeti olana çok bile.

* Kibarca "avucunu yala" deme sanatı: Tabi biz Türk kızı olduğumuzdan, boşta olsak, aylardır manitasız aç bilaç kazınsak dahi selam edene tuzla koşamayız. Bu medeniyet bizi, hatta bizi davet edeni bile aşar. "Geldim işte g.tüm, çıkar çorapları" desen arkadaşın mazallah pipisi düşer. Kaldı ki "yıllar sonra gelen" genelde "vaktiyle kenara ayırdığımız, çok da heves etmediğimizdir". O yüzden gömesi gelen adama red cevabı yapıştıracağız. Amma velakin nasıl?
1) Eski Tostlar: Buluşmaya gidiyor fekat eski tost ekibimizden araya ne kadar kaşar, salam, sucuk varsa dolduruyoruz. Date bir anda partiye dönüşürken, biçare eski tostunuz da ortamdan en azından eli boş dönmeme şansını yakalıyor.

2) Eski Manitalar: Manita ile ayrılma şiddetimizle orantılı olarak, "Yeni hayatımda enfes bir saadet ve koşuşturma içindeyim" temalı mesaj kasıyoruz. Yeni manitaya dokundurmak opsiyonel. "Bir müsait iklimde inşalla..." cümlesi ile mesajı noktalıyoruz.

3) Eski Yan Kapının Mandalı: Ha bu arkadaş arsız, yıllar ona ilelebet vermemek hususundaki fikrinizi değiştirdi sanıyor. Yazıktır, buna aşağılamak için bile cevap yazmıyoruz ki, sonradan başımıza iş almayalım.

Newer Post Older Post Home

10 vatandaş cevab hakkı kullandı :

E. Wsdm said...

XY: veriyor musun?
XX: vermiyorum.

(müzik girer)

(müzik)
seviyorum, seviyor musun?
ağlıyorum, gülüyor musun?
peki öyle olsun...

Duman giremedim. Belki de işyerimde kapalıdır.
Ben Duman hastasıyım. Yoksa sen de mi??
Yeni albümleri beni etkilemedi fakat. Hüsran var biraz.

duman yaktı bizi o iki albümle zaten. alması ayrı, alışması apayrı dert. ben de çok sevemedim ve kaana laflar hazırladım:)

Unknown said...

tebrik ederim, 2009 da yazdıgınız tum yazıları okudum; bir erkek olarak çok güçlü tespitleriniz oldugunu soyleyebilirim.:) Çok az insanda gördüğüm insanı hayrete düşürecek ölçüde çok açılı bakış açısını dürüstçe yansıtmışsınız yazılarınıza ve bunlar net ve sert olmuş;) tekrar tebrik ederim.

tespit köpeğiniz olsun beyefendi. alkışlarla yaşıyor, teşekkür ediyorum:)

"Çünkü erkekler asla bizi görmeye geri dönmezler." cümlesindeki silik seksizm dışında gerçeğe ışık tutan düzgün bir değerlendirme olmuş. O silik seksizmi de gerçeğin bir parçası olarak düşündüyseniz ne ala zaten..

"Çünkü erkekler asla bizi görmeye geri dönmezler." cümlesindeki silik seksizm dışında tutarlı ve düzgün bir inceleme olmuş. Ki o seksizm de gerçeğin bir parçası ise eğer, ne ala zaten..

Anonymous said...

evet evet bende bayıldım sızee :) gercekten cok dogruu bunlar ben daha bır ıkı yazınızı okudum ama katılıorumm yanıı :)

çok sevdim blogunuzu:)) çok güzel tespitler olmuş. gerçekten görmek diil gömmek maksatları. hele ki o eski yan kapının mandalları onlar yok mu onları hiç muhatap almamak gerekiyor