By | 2/18/2009 4 comments

pazar sabahında kendini pis bir yağmurun altında yalnız yürürken bulduysan
yılma avare gönül! korkma yağan pislikten çünkü it iti kenefin içinde bulur.

karanlık kalabalıkta yakalanmış bakış anı aydınlatmışsa
saatler sonra,şimdi parlar hafızanda
fıstık ezmeli bir tosta kanarsın
sonra tost biter

yol uzar yağmurun azalmaya niyeti yokken
soluk kesmeden dalgaya kapıl! kıvrılarak dön ve tekrar ve tekrar
kokusunu hatırladığında anın içindesin yeniden

romantik gören var mı? hatırladınız mı son romantik kimdi?
yo yo hayır bu patetik bir düzlük olmayacak bebeğim
aksine, dalgalanacağız.


neden midir hem isteyip hem de istememek
dalgadandır.
dalga böyledir çünkü
içten gelir çoğalır derlenir kabarır
hem dönüşür hem dönüştürür ve yeniden ve yeniden

hayatımın erkeği
kıçımın kenarı da dönüşmekte
sen kimsin ki benimle dönüşmektesin?

biraz yükselmeliyim
ben üstte yollar evler şapkalar ve tasmalar altta kalmalı
önce romantik ' i bulmalıyım diye düşündü genç kadın
ama nereye bakacaktım? kulakçık ve karıncıklarına mı yaşam pınarımın
yoksa benden içeri olan ben 'e mi

hahay! nanik yapmak istiyorum ben'e

gülüyordum kendime
gülüyorum kendime

yollar çetrefilli diyorlar
birinci derece bağcıklarım
ben ise bakmak istemiyor artık güzel yüze
yoksa içinde varlık

kim ki duk

hatırla hatırla
müzik geldi mi aklının duvarlarından
anla sadece bir film bu
filmler çok
kareler ivedi

by Ece Soner...
Newer Post Older Post Home

4 vatandaş cevab hakkı kullandı :

E. Wsdm said...

be hey hercai kadın
ne sandın ki sen yolun sonunu
yolun sonu durak
yolun sonu ev
varsa yemek doyurdun karnını
yoksa, oturdun öyle bilgisayarın başında
düşündün yolda bunu yaziyim evet yazabilirim
ama döndün
hiçbirini yazmadın.

bu cok iyiydi. Bin jip filmine gittim geldim.

KISSSSSSSSSSSSSSSKANDINMIIIIIIIIIIIIIIIII RUSLARRRRRRRRRRRRRRRIIIIIIIIIIIIIII BÜCÜR DANSUY RASİYA DANCE RUSSİA GLUKOZA SÖYLÜYOR DENİZ AKDENİZMİ ANTALYAMIIIIIIIIIIIIIIIII HIIIIIIIIIIIIII KKKKKKKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISSSSSSSSSSSKANDINNNNMIIIIIIIIIII RUSLARI GÜN AYDIN

bu ne yav?