Kedi Kulağına Hasretim

By | 4/04/2016 14 comments
"Hizmetlerinizden memnun değilim." - Rüya Özturhan 2000-2016

Ev bakıyorum.
Kuracağım aile için bir yuva.
Hali hazırda kurulmuş ailelerin onay verebileceği, türlü arsız gençlik heveslerinden, yuvarlanıp gitmelerden, dağıtıp toparlayamamalardan arındırılmış, pür-i pak bir toprak parçası.
Üstelik bu aramayı Caferağa sınırlarında yapıyorum ki, kira bedelleri bize imkansızlık olarak dönsün, tasarruf olarak dönemesin.
40 yaşında bir dikili ağacımız bulunmasın.
Ay neden olmasın?

**

Ev bakmanın yanı sıra menapoza giriyorum. Bunu da böylesine yazdım, artık bu blogu kimsecikler okumuyor deyu.
Canım istediğinde buraya gelip "deyu, himinik" ve "şöfer" yazabilme hakkına sahip olduğumdan da yazıyorum biraz. Evet erken giriyorum menapoza. O da bana giriyor, girişiyoruz. Gerçi epeydir ben bu halde olduğumdan, sorun değil. Deliren delirdi, çıldıran çıldırdı. Kalan sağlar halayda.
İşin tıbbi kısmı bir yana, bana sorarsanız çok teyze şakası yaptığımdan geldi bunlar hep başıma.
O son "teyze evi kokusu" şakasını yapmayacaktım.

**

Apansız bastıran buhranlı menapozumdan yazık en çok kedim çekti. Benim dünya yünlüsü güzel kızım.
Şu an sayıyorum, tam olarak 19 gündür aramızda değil kendisi. Ve ben bundan bahsederken çok ağlıyorum.
Az ağlamak için size az, çok az ucundan bahsedebileceğim hatta. O kadar ucundan olacak ki, "Deniz" diyeceksiniz, anlatmaya da bilirdin. (Böyle bir yazım/dil bilgisi bulunmamaktadır. Lütfen kendi metinlerinizde denemeyin.)
Ne diyordum?
Hah, ben ağlıyorum.
Geçen bi gün üşenmedim hatta, tam 7 saat ağladım. Nasıl bu kadar verimli ağladım kendim bile şaştım.
"Vay anasını" dedim. "Performans sanatçısı olsam kendimi Moma'ya yerleştirirdim" dedim.
Demedim tabi. Manyak mıyım ben ayol?
Velhasıl, 16 yıl, bir kedi, ismi Rüya.
Çok ama çok güzel kediydi, beni ağlatmayın.

**

Kedime ağladığımı Ekşi Sözlük'e yazmıştım.
Bi vesile, bi başlık.
Manyağın biri iş oldu, "İnsanla kediyi bir tutuyorsun. Senin acını sikeyim!" diye mesaj attı. Ben de durur muyum? Hemen yapıştırım cevabı. Dedim "Ühühühüh?!?!"
Çünkü niye? Malım. Çünkü niye? İnsani değerler.
Elin herifi herhangi bir insani değer oluşturamamış diye, benim şimdiye kadar inşaa ettiklerimin ortasına sıçmam gerekmiyor.
Sik hacı, sik! Acımı, beynimi, gelmişimi, geçmişimi, back to the future, gone like the wind.
Ben sana benzemeyeceğim.
Velhasıl, küfretmedim bile pezevenge.

**

Her şey de kötü olmadı. Yani olan oldu ama bildiğiniz gibi olanla olunmaması gerektiğinden, çok da şeyedilmedi. Ah ah ah.
Bugün, yahut geçen hafta, pek çok kimseyi birden hayatından çıkartmış (sktiretmiş) eski bir arkadaş adına, Facebook grubu kurmayı önerdim. "Kazıkladığı kankişlerinden Aybars'ı dövme etkinliği". Aybars bu herkesleri siktir eden kişi. Halbuki iyi olay bu değildi. Ve asla, Aybars'ı gerçekten dövecek de değiliz. Lakin Aybars da onca kırılmış kalbin hesabını bir noktada vermeli. En azından o örselenmiş duyguların sahipleri ne hissediyor bilmeli.
Yoksa Aybars'ın da ruhu kuruyacak.
Tıpkı tanımadığı insanların derdini siken, o adam gibi.
Ah Aybars, ah.
Bi dövsek rahatlarsın lan belki.

**

İyi şeyler demiştim, vaatlerimin arkasındayım. Hatunlar Standup ekibi Mart ayında ilk turnesini yaptı.
Ankara'da Tunus Caddesi'indeki If Performance Hall'ı yıktık, Ayvalık'ta Muhabbet Sokağı No:90'ı inlettik.
He yaa.
Mütevazi olayım diyorum, sonra diyorum ki koy g.tüne. Beni bilen biliyor. Hayatımı şu güne kadar şahsi nefretle, acımasızlıkla geçirdim de ne oldu? Kansere giderken kornerden dönüp, tam bir teyze gibi menapoza yollandım. Belki de lüzumundan çok fazla Bim poşetine temas ettim. Ondan da olabilir bu mena-poz. Poz. Pozantı cezaevi. (Bilinç altımızda işkenceli ortamlar var, kelimeyi salınca nerelere gidiyor. Sen sabır ver ya Rabbi)

**
Hatunlar Standup'ına dönüyorum; 5 ila 8 kadın arası değişen grubumuz, "evde kalmışlık, istenmeyen tüyler, regl, yavşayan adamlar, lazlık ve Gri'nin 50 Tonu" gibi konular üzerine komiklik yapmaktadır.
Kızlarımızın tamamı güzeldir ve a.ş. hepsi ben gibi kart değildir.
İsmi "Çok da Fifi" olan gösterimiz, yaklaşık 90-100 dakika sürmekte, biletlerimiz sanırım 25 TL gibi bir fiyattan alıcı bulmaktadır.
Bilet ücreti, ızgara tavuklu sezar salata+coke zero birim fiyatı esas alınarak hesaplanmıştır.
Yine yalan söylüyorum, biletin ne kadar olduğundan haberim yok.
Ayrıca geçtiğimiz hafta grubumuzun meda-ı iftiharı Doğu Demirkol bacımız, kıvrak zekası ve apaçi saç modelinin hakkını vermek suretiyle, nihayet şöhret oldular.
İsmine tıklayan bu çok sevdiğimiz komedyenin videosuna gidebilir.
Doğu'nun bacı olmadığının farkına vardıktan sonrası kolay.

**

Son sevindirici habere geçiyorum.
Ben burayı gelip gidip günlük gibi kullanıcam kızlar. Sakın kimseye söylemeyin. Ses etmeyin, çıt çıkarmayın. Bunca yıldır hakkımızda mahkeme olmadan falan etmeden cümlesine saydırıyoruz. Gelin bu sağlıklı uğraşımıza, kaldığımız yerden devam edelim.

Son uyarıma geçiyorum.
Oranıza buranıza  dikkat edin, doktor kontrolünüze gidin. İhmal etmeyin kızlar, ki ne kızlar.
Çünkü sağlık olmayınca başka hiç bi skim olmuyo.
Ve kedilerinizin kulaklarından öpün. Bi gün ölecekleri için değil, benim için.
Kedi kulağına hasretim.

Lav,
d.





Newer Post Older Post Home

14 vatandaş cevab hakkı kullandı :

serap said...

E beni de ağlattın ya Denizcim. Benim kız da 16 yaşında, gittiği düşüncesi bile gözlerimi yaşartıyor. Her sabah çıkarken öpüyorum kulağından. Hatta her fırsatta. Şimdi her öptüğümde aklıma Rüya da gelicek demek ki... Sabır diliyorum.

Dogu Demirkol gerçekten çok iyiydi. Bel altına inmeden başarması ayrıca güzel.

Bu arada blogunuzu hem takip ediyorum hem de takipçilerime tavsiye ediyorum. Hani kimse okumuyor sanıyordunuz ya bilin istedim

SoniPan said...

geçmiş olsun deniz

valla ben sık sık uğruyorum buraya. Yazdıkların hepimizin başında olan şeyler. Burda verdiğin tavsiyeleri hiç tutmayacağımı da bilsem okumak hoşuma gidiyor. Yeniden buralara dönmene çok memnun oldum.

Kedin için gerçekten çok üzüldüm.
Ayrıca Ekşi'deki o yazara da ayrıca kıl oldum. ayıoğluayı.
Ayrıca burayı okuyanlar var. (:
Sevgiler!

@serap cım, bol bol öp, bir de kan tahlili yaptır istersen böbreklere bi baksınlar. çok sağ ol.

@Abdullah ÖZER Doğu Demirkol'u her Perşembe BKM Mutfak'ta, Eski Açık'ta izleyebilirsiniz. Tüm komedyenlerimiz baya iyi aslında. Sevgiler.

@Sonik Hanım çok teşekkür ederim:)

@ blueagenda niye tutmuyosun ki tavsiyelerimi? aşkolsun. yoga yap, yoga:)))

@Sed. (weba) insanlarımız özellikle sosyal medyada iyice manyadılar. terör saldırısında parçalanmış insanların fotoğraflarını şaka ile paylaşan kişiler var bi yanda. çok da şey yapmamak lazım yani..
teşekkür ederim bi de...

Unknown said...

Sevgili Deniz; senelerdir senin sinsi bir takipçinim hiç yorum yazmadım . okudum sinsi sinsi güldüm. biraz da benim yüzümden oldu sanırım çok t.şaklı hatun der dururdum. demeyeydim iyimiş. 2 kedim var biri pinokyo canım kızım dünya güzeli o da yaşlı bırak ölmeyi hastalandığında kahrımdan ölecektim. O yüzden bir kedi için ağlanır mı lan diyeyin ben taaaaa... öyle işte. ne zaman istersen pinokyom emrine amade gel öp. menepoz işine de çok takılma parayla değil sırayla hepimiz gireceğiz o mengeneye er ya da geç. saylıcaklar güzel insan.

momos said...

Geri dönmen güzel. Güzelden öte, üstümüze örttüğümüz battaniyeden sızan ışık gibi sabahı aydınlatıyor. Kedinin yitip gitmesine üzüldüm. Kulağı ve imgesi kalmış geride, o da bir şeydir. Bu aralar bir şey o kadar çok şey ki.
Bir de bilge bir adama kulak kabartmakta fayda var arada, tekrar tekrar içimizi temizlemek istiyoruz belki.

http://turkoloji.cu.edu.tr/YENI%20TURK%20EDEBIYATI/seyma_sezer_bilge_karasu.pdf

Ben de yazdığını okuyorum yahu, kimmiş o okumayan?! iyi ol, artık bol geleceğine sevindim..

Caglar said...

Deniz Selam, bende Abbas olunce cok ama cok aglamistim, Besiktas a gomduk, Korhan ve Cagdas ile, beyaz yastik kilifinda :(, 2006 Aug, 11 yil once, selamlar