İlişki Durumu; Mıç Mıç

By | 6/26/2012 8 comments


Geçen yine Sağlık Bakanlığı babama mesaj atmış."Sizin kız ilişkilerinde çok mıç mıç. Yani nasıl desek, oğlanın üstüne çok düşüyo." gibi şeyler yazıyomuş mesajda. Sonra hızını alamayan Sağlık Bakanlığı, 5 mısra da Doğuş şarkı sözü yollayınca, babama bi hal gelmiş. Adamcağız bana telefon açıp "Sevenleri üzenler, boş raylarda ilerliyormuş kızım. Sen en iyisi mi yol yakınken dön" dedi.

Valla bu Sağlık Bakanlığı çok yaman, korkudan feyste ilişki durumumuzu güncelleyemez olduk. Koskoca insanlar, kameralı yerlerde içki sigara ağzımıza süremiyoruz babamıza ispiyonlar diye. Zordayız.

Şaka bir yana siz beri yana kaykılın sevgili okur. Lakin durum aşikar; bazılarımız ilişki konusunda biraz mıçmıçız. Hatta mıçmışız. Manitalarımızı hayatımızın merkezi yapıyor, ortak sosyal medya hesapları açıyor, kendimizi sevgiye adıyoruz.

Yalan mı?

Şimdi kim o insanlar, hep birlikte tespit edecek, parmakla gösterip güleceğiz. Bazı yeni gelinlerin arkasından, gelinliğe güldüğümüz gibi; hunharca.

İlişkiye Adanmışlık Seviye Tespit Sınavı

Soru 1 - "Anabella o gün yüreğinde tanıdık bir buruklukla uyandı. Fernandes'in gitmeden önce öptüğü sağ bileği yanmaktaydı. Anabella yutkundu, derin derin iç çekti. O geri gelmeyecek. Banyoya gidip, tek aşkının ayna önüne bıraktığı usturayla öptüğü bileği boydan boya kesmekten başka, yapacak bir şey kalmamıştı."

Yukarıdaki paragrafta Anabella denyosunun aklından ne geçmektedir?

a) Erkeğim için ölürüm.
b) Yine traş olup banyoyu pis bırakmış iblis. Kesicem kendimi, yeminlen.
c) Fernandes, topsun olm.
d) Şeftali doğradım evladım, yi.

Soru 2 - Bir ilişkinin iç açıları toplamı, dış açıları toplamından fazla ise, o ilişki için şunu demek doğru olur:

a) O ilişki mıçmıçtır.
b) O ilişki sıçmıştır.
c) O ilişki üçgen değildir.
d) Geometriye inancımı yitirdim.

Soru 3- Dünyada üretilen her 21 aşk şarkısına karşılık, 1 adet dostluk, kankalık ve diyetisyenlik üzerine şarkı olması, bize insan oğlu hakkında şu fikri verir:

a) Serdar Ortaç haklıydı: 7 tane nota ile kaç farklı şarkı yapılabilir ki?
b) Alem manita yalakası olmuş.
c) Müzikten çıkmaz diye çalışmadım oraları.
d) O diil de, blok flütte üstüme tanımam.

Soru 4 - Karadeniz Ereğli'sinden Karolin'in bir avuç fındığı vardı. Karolin manitaya hoş görünmek maksadıyla, bu fındıkların yarısıyla saç baş yaptırıp, diğer yarısının 4/3'ü ile de, seksi kostümler ve iç çamaşırları aldı. Peki Karolin ne ara Nutella bağımlısı olmuştu?

a) Genetik olarak, Allah onu öyle yaratmış.
b) Tavuskuşlarının tüy dökme mevsiminde.
c) Bu Karolin şey diil mi ya, Orhan'ın şeysi. Kız sahi, n'ooldu ona?
d) Nutella hakkımız engellenemez.

Soru 5 - Dünya ekseni etrafında 23,27 derece eğik olarak dönmektedir. Eğer bu dünya güneş değil de, bir manita etrafında dönseydi, eğikliğinde ne gözlemlenirdi?

a) Eğik değil ezik olurdu.
b) Manitadan alınan enerjiye bağlı olarak değişir.
c) Ağaç yaşken eğilir.
d) Eğilim şart.

(Cevab anahtarı: 1-a, 2-c, 3-b, 4-d, 5-e)

Ciddi ciddi kendinizi bu konularda test ediyor musunuz arkadaşlar? Aferim.
Ben daha dün gece ettim ve şu sonuca ulaştım: evet ilişkim olursa ona yatırım yapıyorum, belediyeye yedirdiğim rüşvet ederince kat çıkıyorum, vakit vakfediyorum. Lakin geçmiş hatalarımdan da ders çıkarmayı ihmal etmiyorum. O da şöyle oldu kısaca:

- İlk buluşmadan gelecek planları yapma: "Buluşma"dan kastımız tensel tinsel bi takım durumlar olabilir, biz Sağlık Bakanlığı değiliz neticede, şeyinizin derdi KLBHE ekibini germez. Fakat hiç unutmam bi keresinde, daha 2. temasta bi Tazmania canavarına aşık oldum sanmış, beraber dünyayı dolaşma planları yapmaya başlamış ve en nihayetinde, Afrika'nın bi köyünde, kurda kuşa yem olan beyimin ardından, dul kalışıma göz yaşı dökerken yakalamıştım kendimi. O iş yürümedi tabi.

- Hayallerini erkek "idea"sından uzak tut: Ne ideal erkek var, ne de kaybettiğin adam hayatının aşkı, hayallerin prensiydi. Kendisi için bir hayali olmayan, hayattan ne istediğini bilmeyen yahut en parlak hayalleri beyaz gelinlik, Barbodas sahillerinde düğün ve mutlu bir yuva olan bacılarım, sözüm size. İllaki soyadınız değişsin hayalindeyseniz, bari büyük düşünün. Soyadınız marka olsun. Koç, Sabancı, Boyner, en olmadı Tahsildaroğlu.

- Sorun ilişkinde değil sende: Aslen istatistikler net. Her elle tutulur 1 erkeğe karşılık, 10 egoist ve dandik hırtın karşımıza çıktığı coğrafyamızda, sorun genelde ilişkide oluyor. Ama şöyle bişey de var, hiçbir şeyden hayatındaki erkek yüzünden mahrum kalmıyorsun. (Adam seni eve kilitliyorsa çözümün bende değil, sivil savunmada.) İstediğin yere gezmeye gidemediysen, eşine dostuna yeterince vakit ayıramadıysan, kendini geliştirmek için gerekli atılımları yapamadıysan ve bu yüzden hayatınla tatmin olamıyorsan, haberler kötü. Bunun sebebi sensin, bahanesiyse erkeğin.

Hülasa canlarım, kakara makara derken bir yazının daha sonuna geldik.
"Mıç mıç" kelimesi jargonumuza 1996 yılında, Tuba Ünsal tarafından kazandırılmış, İTÜ sözlükten öğrendim. Bana bu kelimeyi yıllar sonra hatırlatan, FB uygulaması sunarken ajansımıza "Peki ya kullanıcı profilinde mıç mıç fotoğrafını paylaşıyorsa, o iş nasıl olacak?" soran duyarlı müşterimize selam eder, cevabımı yapıştırırım.

Sağlık Bakanlığı hepsini poke edecek. "Önce nikah" yazan toplu mesaj atacak. Gerekirse Tayyip beyler bir sonraki grup toplantısında, bu kişilerin isimlerini tek tek açıklayacak.

Kimse mıçmıçlık edip, devletimizin büyüklüğünü test etmeye kalkmasın.

biterken,
yağmurlu bi çarşamba günü. biz buharlaştık, biz yağıyoruz.
videodaki kız, justin bieber'in boyfriend şarkısıyla maytap geçiyor ve bencileyin komik geçiyor.
kız arkadaşın olursam, bil ki her gün yokuş yaparım, 2litre terletirim bebek, oh bebek.
Bu ayın GQ yazısı iyi oldu sanırım, fyi beyler, bi buldurun yau: twitter/yanilgi.

Newer Post Older Post Home

8 vatandaş cevab hakkı kullandı :

yorum gönder

Harika olmuş ya:))

dahsin said...

kadınlar için üzüldüğüm tek nokta deadline acuk erken geliyor. (deadline burda ilk doğurma yaşı olarak kullanılmıştır. 35 falan acı keklemedilerse beni. ha yok ben doğurur sonra basarım kıçına tekmeyi falan derseniz boynum kıldan ince ama hormonlar falan sizin işte zor hee

@varol yazıdan çok senin yoruma güldüm be pamps:)

@sezer saol tatlım.

vee @dahsin aşkım böyle yorumlarla beni evlenmeye ikna ettin sonunda. koşuyorum evet, nikaha koşuyorum.

allahım sonunda bir kadın tarafından anlaşıldım:)

dahsin said...

o zaman bi yüzük linki gönder de taksitlere koşayım balım. şaka maka kabul edilince de hemen soğuma yapıyo biz nasıl bir kayıp kuşağız ben anlamadım arkadaş ya.

This comment has been removed by the author.

şu an sadece gülüyorum, sesli sesli, ofisi inleterek, döner sandalyemde zıplayarak ve o sırada ayaklarımı da yere vurarak. bu seviye tespit sınavı geçen senenin galibası? bu sene gircek olanlar buna bakarak hazırlansın bence. ben bi FB de paylaşiyim de bunu, yazıktır kıyamam onnara ben :)
saygılar. bu arada ben seneye tekrar gircem galiba, sınavdan kaldım zira!