Gossip Girl vs Küçük Sırlar: Farkı Fiyatı Tabi

By | 7/19/2010 29 comments
Bu konuda uzman olacağım hiç aklıma gelmezdi sayın okuyucu. Hani herşey hakkında bişey, bişey hakkında herşeyi bil demiş ya Huxley, benimki çöp hakkında gereksiz birikim edinme vaka-i hayriyesi.
Efendim, Gossip Girl ile çakması Küçük Sırlar mevzumuz.

Şu fotodaki iki kediye benziyorlar.

Rüya ve Cüce.

İkisinin de türü kedi, ikisine de ben bakıyorum.

Rüya solda, tüy festivali olan. 10 yaşında, gerinirken 95 santim. Tüm misafirler ve komşular tarafından oldukça hoş bulunan bir bayan. Hele pamuh karnını açtı mıydı, görenleri baygonluğa sürüklüyor.

Cüce, Beşiktaş Çarşı delikanlısı ve ezik olan. 1,5 yaşında ama 4 aylık kedi hacmine sahip. Gören heyvanı ayakkabı tabanıyla besliyoruz sanıyor. Hem çirkef, hem pis, hem de tipsiz gördüğünüz gibi. Bacaklar raşitik, tip pigme.
Gerçi Rüya da yellozun önde gidenidir ama, rica ediyorum, bu ikisine aynı muameleyi yapmak, "güzelim çiçeğim gel pisi pisi" demek mümkün mü? (Cüce tüm enerjiyi bahçenin her köşesine attırmaya yatırıyo bi de, olmayan boyun devrilsin e mi?)

Gelelim konumuza;
Orjinal dizi Gossip Girl'de takip etmeyenler için olay kısa şöyle: Manhattan fonunda çok uzun bacaklı bir sarışın, sezon farkı gözetmeksizin az giyinmekte ve 4 bölümde bir farklı bir yavruya alt dudak vermektedir. Sözde kankası olan esmerse, dünyanın öndegelen moda evlerinin defilesini yaparken, sarışından arta kalanlara elletmektedir.

Dizide ekru renginde takımlar giyebilen kimi yavrular, sadece limoda (bkz: limuzin) ya da penthouse da cima ederler ki, biz de bu vesileyle zenginliğin ne olduğa dünya gözüyle tanık oluruz. CNBC-e'nin en uzun soluklu çatal gösterme dizisi Las Vegas'ı çatlatır nitelikte bir lolita erotizimi vardır Gossip Girl'ün. Setin ışıkçısı bile maaşını Versace içdonuna sarınmış totoş olarak alır. Makyaj ve saç kusur tanımaz.

Esmer şellafe Blair, ekru giyen yavru Chuck'la didişirken, Barones Milftaş araya karışınca şöyle bir diyolog geçer.
- Blair, ı want you to meet this lady.
- Why? Is she gonna inform me about dangers of botox?

Ah ya rab, gelelim Küçük Sırlar'a.
Bu dizide esas sarışını oynayan Sinema Kobal, vampir olmaya ramak kala, GS'li Trex Arda'yle çıkmaya başlamış. Allah kısmet ederse çiftin çok acaip çocukları olacak. O değil, dizide esas kız öpüşse camia yıkılır, burası Türkiye.

Yani esas kız rospik değil, çatal bile yok. Ya diğerleri?

Oğlanlar, ah oğlanlar. Memleket kuru değil mi? Bu halk ekmek gibi oğlanları playboy olarak kakalıyonuz? Vatan Şaşmaz'ın et beninden üretilen bi tane var, Çet diyorlar. Çetin'in Çet'i. Osuruk ağızlı ve kabak kafalı olana ben "sana belediye baksın" diyorum.

Dizide makyöz zaten yok sanırım, dileyen dizideki erotizim kalesi ultra mini lise eteğinin üstüne cart kırmızı ruju çakıyo. Kıyafetleri de Osmanbey'de Ruslara bile satış yapamayıp kepenk kapatan mağzalardan toplamışlar. Işıkçı bile mutsuz dizide, çatal yok, yiyiş yok, veriyo alev alev voltajı.

Hele diyaloglar;
Çet: Suni tenefüs imkanı çıkar diye yüzme yarışmasını izlemeye mi geldin?
Osrukağız: Bu lisedeki kızların çoğunun benimle hayata döndüğünü unutuyosun...

Harcının Malatyalı amcaların ayaklarıyla karıldığını bildiğiniz halde, sarhoşken dayanamayıp yediğiniz midye dolmaları andırıyo dizi. Ya da bizim Cüce'yi.

Netekim Cüce'ye bakmaya, midye dolma yemeğe devam ediyorum ben. Bu akşam Küçük Sırlar'ı Twitter başında izliycem hatta; sahne sahne özümseyelim istiyorum.
Çünkü vazgeçemediğimiz pislikler, ruhumuzu temizler bazen.
Biterken...
Evrene pis enerji vermek gibi olmasın ama, hiç gelemeyen bi yazın içine kısılıp kaldık sanki. Ya da güz gülleri gibiyim, hiç pazar yaşamadım.
Jünyörüm sağolsun, üstünde "nobody reads my blog:(" yazan bi çantayla dolaşan kızı görürseniz, benim o. O manidar piçe ise burdan ulaşabilirsiniz.
Newer Post Older Post Home

29 vatandaş cevab hakkı kullandı :

Anonymous said...

harbiden o çet ne öyle :D

Anonymous said...

hehehehehehe, peki o topuklu diye giydikleri kiro ayakkabilara ne demeli, gossip girl varos version

sinem hayatta yiyismez elletmez, en fazla miymiy yapar sacini sole savusturup, dogru diyosun

diger kizlari kevase yapcaklar artik

ya da doktorlar'da oldugu gibi, elele tutusurlar one-nite-stand demek olur bu da

bi de ruyaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Buro said...

dizinin ilk bolumune bir hafta boyunca o kadar cok rastladim ki yeni bir bez bebek efsanesinin dogacagindan korktum.

Ikinci bolumu de iple cekiyorum, artik ilk bolumun tekrarini vermekten vazgecerler diye.

ben cüceye bayıldım, siyah beyaz kedilerin hastasıyımdır oldum olsaı hele bir de minyatürse. ama gossip girl ün türkiş versiyonunu izlemedim hiç cüceyi sevdim diye onu da sevcek diilim zannımca, umarım.:)))

hayır her cümlesine katıldım twitterdan paylaşmalara doyamadım o ayrı da, "Vatan Şaşmaz'ın et beninden üretilen bi tane var, Çet diyorlar" tespitinin önünde 1 dakikalık saygı duruşu şart.

ayci said...

allahtan evimde tv yok ve bu yazdıklarının yüzde 30unu anladıgım icin eleştiremiyorum bile :)

ultrealist said...

Manhattan' ı rüyasında bile görmemiş yurdum insanı gossip girl'i neden ve nasıl takip etsin? Alın size a la Turca gosipgörl, nam-ı diğer küçük sırlar. Yüz elli küsür yıllık bir dünya klasiği Monte Kristo Kontu bile bu ülkede ancak ve ancak Ezel'den sonra hayat bulduysa, bu gibi şeyleri artık normal karşılamamız gerektiğini düşünüyorum. Karşılaştırmak gereksiz bence. Arz- talep dengesi denen bir gerçek var. Dikkatinizi çekerim biri cnbc-e 'de orjinal dilinde( yoksa zaten hedef kitle seyretmez), diğeri ise varoş kanallarından birinde yayına sunuluyor. Pazar, tüketici, vitrin ve ürün. Bunlar endüstriyel toplumların en önemli sosyo-ekonomik değerleri. Bence başarısız bir kopya ama başarılı bir pazarlama fikri.

Anonymous said...

bence sen fazla amerikan özentisi olmuşsun :D Gossip girl kadar boş bir diziyi senin gibi biri nası yüceltebilir ki...

Anonymous said...

ya tabi abii ne alaka yani gasip görl super bi dizi. bu çakması çok banaaal.

sümüklü kolejlerde okumuş, baba parasıyla azıcık ucundan amerika görmüş, memlekete dönüp de gördüğü süpürgeyi bile anlatmış siz elit şahane reklam insanları için ne büyük rezillik diğ mi?
zaten gossip girl'ü beğenmeniz, 15 yaşından büyükseniz, dalyaraklık, bi de oturup ikisini karşılaştıran yazı yazmanız ayrı dalyaraklık.

haa en büyüğü bende. size laf yetiştiriyorum.

This comment has been removed by the author.
This comment has been removed by the author.

En azından Gossip Girl'ün blog olayını alsalardı diziye, belki vardır, bilmiyorum.
Bence problem ne giyip nerede olduklarından ziyade, oyuncuların herbirine orjinal dizinin izletilmiş ve böyle oynayacaksınız denmiş olması. Mimikleri üzerlerine oturmuyor.

Anonymous said...

gossip girl halihazırda anlamsız/lüzumsuz bir dizi iken yurdumda da bu lüzumsuz dizinin çakmasının yapılması, üzerine de sen ben biz tarafından yorumlar yapılması gerçekten kocaman bir ironi... ipek

Anonymous said...

eklemeyi unutmuşum, "vatan şaşmazın et beni" kırdı geçirdi beni :) ipek

mesaj alındı. bundan kelli okuyucunun onaylamadığı dizileri izlemiyor, ya da izlediğimi belli etmiyorum.
meclis tv izleyip, size dünyanın önde gelen çirkin erkeklerinden bahsedicem ve buna çok sevinmeyeceksiniz.

dilayc. said...

süpersin :) dk dk analiz.

"sana belediye baksin". ha ha ha :)

supersin Deniz super!! eksik olma.

you made my day!

Anonymous said...

hep yabancıları övün emi! gossip'teki tipler ne öyle yaa, cirkin ötesi. bizimkiler bin basar bu açıdan.

Anonymous said...

Süper olmuş her gossip girl ü inat edip 3 sezondur izleyen we sırf kusurları görüp gülmek için küçük sırlarıda izleyen biri olarak yaptığın karşılaştırmaları çok yerinde buluyor sana candan teşekkür ediorm.Fakat bu karşılaştırmalar küçük sırlarla kalmasın Cuma'ya kalsa --> According to Jim de de hünerlerini bekliorm.

Anonymous said...

10 dakika bile tahammül edemedim bu küçük sırlara ilkokul müsameresi tadında oyunculuk gıcık sesli ve tripli bi sinem kobal görmeye dayanamayıp kapattım tv yi

Anonymous said...

Ohaaa ohaaa, 15yaş dizisi gossip girl ü zirve yapmışlar, üstelik sırf Türk olduğu için Burak Özçivit gibi dünyanın enleri arasına girebilecek mankeni yerden yere vurmuşlar. Bu yabancı özentisi kişi nedense Blake Lively'nın 45 yaşında gözüktüğünü yazmamış, Penn ile Ed nin çirkinler listesinde üst sıralarda olduğunuda yazmamış. Chace işte kurtarıyor o kadar.

Gossip girl zaten boş dizi, küçük sırlar bile ondan daha iyi be.

Asıl özentilik sizin kendi yapmacıklığınıza artık kendinizin inanmasıdır. Embesillik bu olsa gerek. Zavallılar..

Küçük sırlarıda götüren iki kişi var, oda Burak(Çetin) ve Merve(ayşegül)..

Anonymous said...

Gossip Girl'ü kim beğenmişse gerçek dünya ile alakası yok ya da beyin yaşı 14 falandır.

Gossip Girl'ün özeti;..
Yapımdaki karakterlerin yaşları ~17-18dir.
"Serana(kız), Blair(kız) gerçek aşkı arıyorlardır."

Blair ile Nate sevgilidir.
Blair ile Nate sürekli sikişir.
Serana, Nate ile sikişir.
Blair, Nate den ayrılır.
Serena ile Dan sevgili olur.
Serana ile Dan sikişir.
Jenny(Dan'ın kız kardeşi)
Jenny, Serena ve Blair gibi yarak meraklısı, özenti sosyetik olmak için uğraşıyordur.
Sonra Blair, Chuck ile sikişir.
Chuck ile Blair ayrılırlar.
Serena ile Dan ayrılırlar.
Serena ile Nate yine sikişir.
Dan ile Venessa(kız) sikişir.
Serena ile Dan yine sevgili olurlar.
Serena ile Dan sikişir.
Serena ile Dan ayrılır.
Dan Venessa ile sikişir.
...
..
.

Olaylar sürekli bu şekilde birbirlerini sikerek devam eder. Herkes kendine ve birbirlerine şunu sorar "Acaba gerçek aşkı buldum mu?" Emin olmak için bir kez daha sikişir. Sonra ayrılırlar..

Filmin mesajı her boktan abd yapımları gibi "bayanlar sadece etten ibaret seks kölesidir"...
Geri kafalılara göre bir yapım. Orospu olan her bayan bu yapımları destekliyor.


Böyle yapımları değil, hayatı gerçek şekliyle gösteren yapımları izleyin, yoksa özenip kendinizi yarak yerken bulabilirsiniz..

"orospu olan her bayan bu yapımları destekliyor."

bu cümleyi bi süre kullanmak istiyorum müsadenle adsız. berhudar ol. ahahahah mahfoldum.

Anonymous said...

"Küçük sırlar" 10. bölüme kadar en azından biraz gerçekçi iken 10. bölümden sonra "Gossip girl" gibi kalitesiz olmaya başlamış, bundan sonra ki bölümleride beş para etmeyecek dizidir.

Anonymous said...

Yazar cok tesekkurler...

Selamlar Melek

Anonymous said...

Olamaz böyle bir dizi bayılım tek kelimeyle...
ama insan ağır osuruk kokusunda sıçamamış insan modelinde bayılıyorum...
yaw birileri birine kaysın die 2 saat bekledim hiçbişey olmadı olaydı iyiydi...
rol yeteneği sıfır konu yok replikler sakir yani izleyenler var mı acaba sorusu gelir aklıma sonra yemekteyiz benimle evlenirmisin geliyor aklıma susuyorum bir doz tuvaletteyiz veriyorum arkadaşlara...

Daha yeni okudum, çok güldüm, ağzınıza sağlık, çok komik. Cüce'yle Rüya'ya sevgiler.

.. said...

8)
dedikoducu kızları da bilmiyorum küçük sırcıları da eh işte.
o değil zaten diyeceğim, ben kedilere hakimim daha ziyade.
kedi kritiklerin güldürdü beni çok. bi de zor gülerim ki genelde.
çok yaşa...

Anonymous said...

yalnız midye dolmayı malatyalı değil mardinli amcalar yapıyo be yavri. neysem yav o bu değil de işsiz misin allaşkına?