Dansçı Adam

By | 4/05/2010 11 comments


Hiç denk gelmiş değilim, bizde yalan yok. Hani bi keresinde Tarabya yolunda, Tan Sağtürk'e otobüs içinden el etmişliğim var. Tan Bey de şöför mahalinde olduğundan, çok ilgilenemedi tabi... En yakın temasım bu dansçı adam türüyle.

Ama bi imkan verilseydi, bi tesis sağlansaydı... Temas etmez miydim hiç?
Dansçı derken, ritme uygun içki bardağı sallayabilen, yahut manita zoruyla rumba-çaça kursuna yazılan irkekleri ve tabi ki Yaşar Alptekin'i, konunun fersah fersah dışında bırakıyoruz. Tango yapmaya çalışan bir Mahmut'tan daha acıklı tek şey, latin müzikli barda apışını ayırmış, kalça sallayarak dişisine yaklaşan insandır. (Hala görmemiş olan, ya da unutmaya yüz tutan varsa, Yaşar Abi ve turuncu taytı ibret için burda)
Ama hayır, bu kez üzücü şeylerden bahsetmeye niyetim yok. Varsın memlekette ecnebi standartlarında dans grubu olmasın; ben dansçımı uzaktan sevmeye de razıyım zaten.

Şimdi soruyorum;
Kimdir bu dansçı adamlar ve nerelerde yaşarlar? (adres yoksa, google maps'te bi im de olur)
* Ben misal Rus baletlerin fesleğen sçtklarına inanıyorum. Bu doğru mu?
* Yine gerçek hayatta hiç denk gelmediğim, fakat görsel kaynaklarda varlığından bahis olunan "sixpack" yahut "adonis kası"na sahiden sahipler mi? O baklavalara şerbet dökmek, o tümseklerde peynir rendelemek serbest mi?

* "O adam kafasının üstünde öyle dönüyosa, kimbilir.." diye başlayan ve sonunda susup uzaklara baktığım cümleler kursam ele güne ayıp olur mu? Bir pay çıkaran adamın "Yev ben de eskiden breyk dans yaptım, bak muunvolk, fışt fışt" geyiğine maruz kalır mıyım?


Milletçe dans hayatımınızın ne beyhude olduğunu gözüme sokan bi MTV programı var. "Ergen misin?" eleştirilerine kulak tıkıyarak izlemelere doyamıyorum; America's Best Dance Crew. Biz tabi senelerdir 80'lerin gündüz diskolarında Banu Alkan'lı yaşanmışlıkları dans, Pasaparola kızlarını dansçı belledik. Flash TV'nin sonsuz kolbastısına bile "Bi harekettir" gönül gözüyle baktık. Bu yarışma içimizdeki naim süleymanoğlu milliyetçiyi nasıl tepelemesin?

Yarışmanın bi bölümünde ipi göğüsleyen takım, fotografta tanıştığınız "Quest Crew" oldu. Tek tek yolda görsen "amanin apaçi" tırsıp, kaldırım değiştireceğin bu gençler, Amerika'nın en iyi Çin Sirki olarak ortamı dağıttılar. "Aa belinde ip mi var, nooldu şimdi?" derken adam ters takla atıp kafa tepesinde duruyor felan. Koreografi namına yıllardır "et kesme, koltuk altı havalandırma, dizimi sehpaya vurdum" gibi hareketler izlemiş olduğumuzu bilmem hatırlatmama gerek var mı?
Sizi Çin Sirki'nin şovuyla baş başa bırakmadan önce tek tek selam yolluyorum, her nerede dans ediyor veya ettiriliyorsan ey kıvrak adonis kası.
Biterken,
Bi dahaki sayımızda kadın dünyasına ait en çirkef sırları işfa ediyor, çuvaldızı g.tüme batırıyor olacağım. ya da olmıyacağım...
Newer Post Older Post Home

11 vatandaş cevab hakkı kullandı :

. said...

Balet olanlarıyla yakın temasım oldu. Bir kere çok çapkınlar, vücut on numara, sosyal hayat mük kemmel. Baletlere gay yakıştırması yapan cahil cühelaya da bir şey demiyorum işte cahilsiniz, peh.

Yaşar Alptekin'i sırf senin için seyrettim. Zor dayandım. Başkası için yapmazdım valla :)

Unknown said...

gecenin 2:29'unda ve bu morelman seviyesinde beni bu kadar ancak sen güldürebilirdin yanılgı! helal sana bu yollar!!!

üçümcü sezon finali vardı geçen.. tüm sezonlarını izleyesim var ama unutuyorum hep..

Zeynep said...

ben bu yıl los vivancos'u izlemiştim cemal reşite rey'de. bir erkek victorias secert defilesini canlı izlese ne olursa ondan oldu bana sanırsam. cemal reşite reyde çığlıklar attım adamlara resmen. ben de ilk o insanları gördüm yakinen sikspeksli of diyim sana offf. bi de yakışıklılar, bi de flamenco yapiyolar dadindan yenmez.

O kadar okuduktan sonra, işte şu yazı kadar "ayakta alkışlıyorum" dediğim olmamış idi. (bir de 'küt saçlı hatun' mevzusu vardı ya, onun da hakkını yemeyeyim.)

"Tango yapmaya çalışan bir Mahmut'tan daha acıklı tek şey, latin müzikli barda apışını ayırmış, kalça sallayarak dişisine yaklaşan insandır."

Şunu kalıcı mecraya nakşedenin mekanı cennet olsun vesselam.

Açalya said...

sen bi de buna bak, aklin durur, kicin tavana vurur

http://www.youtube.com/watch?v=rrxOBxlQmho

Açalya said...

al sana adonis

http://www.youtube.com/watch?v=q7iSt0jMAlk&feature=related

seni yine sendim.. "DV8 PHYSICAL THEATRE" izlemeni öneririm... Bir de daha çok yazsan..

Benim oldu dansçı manita. Annemin duyunca kalp sektesi yaşaması dışında bir fark yok. Kaslar da 2. günden sonra normal gelmeye başlıyor zaten, şeyapma yani.

Unknown said...

adonis geyiği...