(Ay İnanır mısınız) Ben Hâlâ

By | 9/02/2013 5 comments


Ben hâlâ Gümüşsuyu'na çıkarken kafamdan barikatları sayıyorum.
1,2,3 ve 4 ve 5 ve güvendeyiz.

Duvarlardaki griler, bir vakit orada haykırdıklarımızın üzerine kürekle ölü toprağı serpiyor.
Ölüler kim, yaşananlar neler, herkes pekala biliyor.

Ben hâlâ 21:00'de balkona çıkıp tencere çalmayı niye bıraktık, onu düşünüyorum. Canı yanmış, yorulmuştuk ama keşke eve hiç dönmeseydik dediğim de oluyor. Gerçi dönmeyip de ne halt edecektik? Biz kan tayfası değiliz, kimseyi asmaya, devleti yıkmaya niyetli değildik. İnsan gibi, insana yaraşır şekilde yaşamak istediydik sadece. Yine de...

Kafamı evin huzurundan dışarı her çıkardığımda, keşke başka bir İstanbul ile karşılaşsam diyorum. 20 sene, 30 sene önceki İstanbulla mesela. Ben hâlâ, İstanbul'un bile kurtulabileceğine inanıyorum. Çok zararla ama hâlâ.

Haziran güzeldi de, Temmuz-Ağustos, ibret içinde, hakerete uğraya uğraya dağıldık.
Keşke o forumlara daha çok katılsaydım diyorum bazen. Keşke çıkıp komşularıma, "Gezi de, direniş de moda olmaktan elbet çıkacak. Kelimelerini bile duymaktan içimiz bayılacak. Fakat bu düzen, bu absürd devlet anlayışı değişmeden duramayız. Duramayız, çünkü sonu çok fena!" nutukları atsaydım.

Çünkü güç çürüyeli çok oldu. Çünkü çürük güç, gemi azıya almış, savaş çığırtkanlığında.
Ben hâlâ, birgün dünyada sadece sevginin hüküm süreceğine inanıyorum.
Dünyanın tüm deniz ve kıtalarında ve hatta Orta Doğu'da.

Belki bizden nesiller sonra doğacak çocuklar görecekler o günü. İnsanların dinler ve milletler üzerinden değil, canlar ve umutlar üzerinden dayanışacağı, kimsenin evladının bir diğerinden daha kıymetsiz olmadığı o umulası yarınları.

Ve ben hâlâ bıraksanız, teyzelerin dünyayı çok daha iyi yöneteceğine inanıyorum.

biterken,
tüm ağustos kalem kıpırdatmamışım gibi geçmiş. tatile de gitmedim, ne yaptım valla bilmiyorum.
beni sokaklardan sayın gençler, yasemin mori'ye de söyleyin, bu kadar güzel olmasın piçoz.
bi de turgut uyar okuyun, sabah kalkınca aç karnına 5 dize.
komikliğe gelince... sürprizlerimiz olacak.
Newer Post Older Post Home

5 vatandaş cevab hakkı kullandı :

birinç

Ben de inanıyorum, ve hala birilerinin daha inandığını görmek beni daha da inandırdı. Daha ne kadar inanabilirim ?

Alis said...

http://vimeo.com/62672255

Anonymous said...

ama deme öyle.. tamam insana öyle gelir elbet de.. hiç bıkılmadı.. bıkılmaması için elimizden geleni yapıyoruz..
ben her taksiye bindiğimde..beş dakika kaldığım her yerde.. lafı evirip çevirip çürük güce getiriyorum.. ve sizlerin güzelliğine getiriyorum..
artık hiç bir fırsatı kaçırmıyorum..
konuşmak için yıllardır o kadar çok susmuştum ki..
sizler çok güzelsiniz.. ben de güzelliğinizi elimden geldiğimce canlı tutan..
değerli şeyler unutulmaz da..

atalet...

Unknown said...

Bende ananemin iyi bir yönetici olacağını düşünüyorum:)Apartman yönetcisinden bahsetmiyorum:) Büyük düşün büyük olsun ananeee