Teşekkürü Borç Bilmem mi?

By | 11/21/2009 1 comment

Nasılsın sevgili günlük?


Beni sorarsan bugün biraz Gothım Siti gibiyim, kasvetli, ağır, ürkünç bi şekilde erotik...


Lady Gaga'yı düşünüyorum son klibinde; meğer kendisi Cher ve Hande Yener'i bivicut edip üretilmiş bir çağdaş sanat enstalasyonu değil miymiş? Bilime bu noktada "pes" diyorum, yavrucuğum kansere çare üretceksiniz de ne olacak zati? Bundan seri üretim yapın her mahalleye, çok daha ilginç, valla. (bu arada o topukluları kim giyecek diye merak ederdim çıktığından beri, sen tabi ki, sen birtanem)


Öte yanda Gossip Girl 3. sezondan bi bölümün inmesini bekliyorum, Lady Gagavuz çıkacakmış, disko stiğine kurban. İnternetin de g.tünü yiyesim geliyor; lüzumlu, lüzumsuz her şey elimizin altında.(in google we trust)


İnternet demişken, aylık 10bininci tıkımıza istinaden, belki fark ettiniz, datkom soyadını edindi hayatımın erkeği. (alkış-kıyamet efekti.) Kendi kendine yapmadı bunu tabi, yer yer beni sinirden mora kesen iki iş arkadaşımın destek ve çabalarıyla bu günlere geldik: Alperen ve adaşım Deniz, teşekkürü borç biliriz.


Size Alperen ve Deniz'den bahsetmek istiyorum aslında; çok efendi çocuklardır. Alperen her şakayı kaldırır, yeterli mandalini verdiğiniz sürece yüzüne küfretseniz s.klemez. Cin fikirli, tunç bilekli bi metin yazarıdır. Deniz, kafein ve powerpoint bağımlısı bir stratejist ve motorcudur.(site adresini o aldığı için -parasıylan- hakkında daha öte tespitlerimizi yazamıyoruz.


Alperen vaktiyle canlı yayında "Hugonun da .mınakoyımım" diyen çocukmuş. Büyüyünce Hugo olması kaderin bi cilvesi. (Alperenle alacak verceğimiz yok, ona dere tepe düz gidebiliyoruz.)


Velhasıl, yeni yayın dönemimizde, insan türüne saydırmaya devam. Şimdi camdan bakıyorum da, İstanbul stefan king romanı gibi olmuş, dışarda göz gözü görmüyo. Dizi izliyceğime boğaza insem daha bile iyi sanki. Siz de inin, yarım saate boğazda buluşalım.
Newer Post Older Post Home

1 vatandaş cevab hakkı kullandı :

bugunlerde de bi sin city havası var sanki. ya da ben öyle olsun iistiyorum bilemedim. alpereni de öpüyorum. hugonun amına koyma merasimi için de bir arkadasım geldi aklıma - özgürcüğüm.. o da teletabilere takmıştı şöyle ki, batarken ardından güneş tepelerin amınakoyim bütün teletabilerin..

evet böyle insanların olması hoş. renk..

Boğaza gelsem orada değilsindir. bi ay filan olmuş..

öper