Üşengeç Adam

By | 10/17/2009 10 comments

Siz bu bloga gelip gider, yeni yazı bulamaz ve benim tembel bir yazar olduğumu düşünürken sayın okuyucu, halbukisi neler neler yaptım ben.

Acansta tütün sardım, dize kadar çizme ve trençkot parası kazandım mesela. Henüz bu iki itemı almış değilim gerçi, olsun, hevesliyim, Nişantaşı yöresel kıyafetime bürüneceğim mevsim normallerinde.

Sonra tatile gittim; üç beş yaşlarında bebesi olan evli adamların tatilde baykuşa döndüğünü, etrafı kesicem derken egzorsist gibi kafalarını 360 derece döndürebildiğini keşfettim.

Tatilden döndüm, Gossip Girl ve Aşk-ı Memnu izledim. Serena Van Der Woodsen idolüm oldu, Bihterin zenginlikten başka hiç bir varoluş kaygısıyla açıklanamayacak kahvaltıya iniş makyajları yaşam gailem.

Ayşearmana duyduğumum hudutsuz tiskintiyi anlamlandırmaya çalıştım bi süre; Kenya'ya tek yön bilet parası biriktirmeye başladım İntimismi sütyenimde.

Hiç boş oturmadım yani, bana tembel diyemeyin, gelin başkalarına diyelim. Yazı uzuyor, ilgiler dağılıyor, farkındayım.

Üşengeç Adam Karakteristikleri:
- Şayet size akşam 8 de randevu verdiği halde 7.30 civarı halen PS3 başında göbeğini kaşıyan bir manitanız varsa, ona üşengeç adam denmez. "Adam" denir düzünden. Bacım nerde yaşıyon sen?
- Üşengeç adam, tv kumandasının pilleri bitince almaya üşendiğinden, evdeki kalem ve pipetlerden dürtgeç yapıp kanal değiştirmeye kasandır. Onu tanıyorum.

- Temizliğe veya temizlikçi tutmaya, hatta manitasını temizliğe ikna etmeye üşendiğinden, evinin çeşitli yerlerinde amorf yaşam belirtileri ortaya çıkmıştır. Tuvaletin ışığını kapatmadan çıktığınızda, inildeyen kuburu olan insan var. Bakın insan diyorum. Hala insandayız.
- Ey yeni müzik keşfetmeye üşendiğinden 35 yaşında hala metal dinleyen, hatta 2009 yılında hala, dötü emprimiş siyah kotu ve yakası degaje olmuş kolsuz AC/DC atletiyle gezen o aymaz, lafım sana. Kestir o lepiska saçla keçi sakalı, vakit kaybetme. Kotu derhal yak, atleti sevabına annene ver de de toz bezi yapsın.

- Sevgili olmaya üşendiğinden 5 senedir aynı kıza one night stand muamelesi yapan seni itazmanı, sana belediye baksın. Sana sebatla veren kızı da bohçacılar kaçırsın. Ama ne yapıp edip üremenin yolunu bulmayın, miskin geninizi geleceğe miras bırakmayın, bu da size son tavsiyem.


Daha yazardım ama tatlı bi uyku çöktü sanki, nasıl ılık lık böyle, üşendim. Fotoşopum kayboldu, nasıl kayboldu bunu anlatamiciim, uzun hikaye. Paintte yaptım görseli, kedi fotosu da koymadım demem bloguma.


Yine gelin... Daha sık tebelleş olacağım insaırkına bu kış. Tüm yaşanmamışlıklarım ve komplekslerim için hesab vereceksin ey insanlıık.

please please me o ye, like I please uu.

Newer Post Older Post Home

10 vatandaş cevab hakkı kullandı :

Anonymous said...

geçmiş olsun Deniz:)

--spoiler--

Şayet size akşam 8 de randevu verdiği halde 7.30 civarı halen PS3 başında göbeğini kaşıyan bir manitanız varsa, ona üşengeç adam denmez. "Adam" denir düzünden. Bacım nerde yaşıyon sen?
--spoiler--

dkjnfjkdsnfd bundan ötesi yok bence ahaha :)

saol evacım,
nişantaşında seni kesiyorum ben bu arada. henüz bulmuş değilim:P

hande said...

ben bi ara "seni üzmek istemiyorum" diyen erkek analizi istiyorum, "kalbini kırmak istemiyorum" da olur ..
denyo zincirinin en üst halkası bunlar bence.

Anonymous said...

içimin yağları eridi, aktı paçalarımdan

Oh be, okuduk güldük müldük, çok iyi geldi. Arayı açmasan ne harika olur. Geçmiş olsun Deniz.

momos said...

geçmiş olsun deniz, ciddi bir şey çıkmamıştır umarım test sonucun.

keh keh keh, kötüye bişicik olmaz.

momos said...

üşengeç adam sıkılan adamdır aynı zamanda ama. her üşengeç adamın üşenmediği bir konu vardır ve bu konu dışındaki bir şey ile zaman harcamaktan sıkılır. tabi aynı konu ile ilgili olmayan ya da daha doğrusu onun kadar ilgili olmayan herkes tarafından illet biri olarak görülür. Üşengeç adam yaşamın çokluğundan sıkılmış kendini küçük bir kabuğa hapsetmiş pis bir adamdır.

"Nişantaşı yöresel kıyafetleri" ne pek gülüp, "ayşe arman tiksintisini" de bir o kadar alkışladım.