Kendilerini Klonlayan Anneler ve Kızları

By | 8/02/2009 9 comments
*** Görseli aynen fffound ettiğim gibi koydum. allafaffet!


Konsept icabı aslen "kendilerini klonlayan babalar ve piçleri" diye bir yazı şıfttırtmam gerekirdi. Lakin on ay sonra gelen aile saadeti ve zaman zaman vecizelerinden lafı bağlamak suretiyle faylandığımız canım annemden yola çıkmış bulundum bi kere. Gerçi aile içi klonlama son kerte evrensel bi meseledir.



Tüm anneler kendilerini klonlamak ister; bana üreme zincirindeki istisnai oyunlarla gelmeyin.



Oğlan doğrurursa elinden geleni yapar anne milleti, lakin "anne kopyası erkek cinsi ve onların her hususta bikbikleme kaabiliyeti" de tamamen ayrı bir konu. Alfred Hitckok ve Sapık'a kadar giden histerik bir parelel evren orası.
Konumuz, kızlarını second life karakterleri gibi vücuda getirmeye hevesli, kaderi bu kez nakavt etmeye yeminli anneler, annelerimiz.



Ben bu sistemin bir mahsülü olarak dünyaya gelmiş bulunduğumdan, naçizane hayatımın son 12 senesini annemden öğrendiklerimi unutmaya adadım. Fak'at tüm veriler bariz bir biçimde işaret ediyor ki, hiç başarılı olamadım. Aile ziyareti dönüşü evin tüm fayans ve kapılarını çamaşır suyuyla ovmuş bulunmam, bir numaralı kanıtımdır.



Biliyorum kızkardeşlerim, sizin de anneleriniz dönem dönem sizden habersiz upgrade olan bir program gibi, hafızanızın en ikircikli kuytularında nöbet tutuyor."Erkek milletine kesitiğiniz tırnağı dahi vermemeniz" gerektiğine dair bilge savları hatırlatıp, o arada ocağı parlatmanızı sağlıyor.



Nasıl yaptıklarını bilmiyorum; belki uyurken ufak bir cihaz takıyolardır, ya da o leziz yiyeceklerin içinde dna nakletmeyi keşfettiler. Hepsinin süper yemek yapabilmesi tesadüf olamaz, sanmıyorum.

Velasıl, kendi boktan kaderimizi yaşamak için, derhal olaya müdahale etmeliyiz. Buyrun burdan edelim:

1) Annenizin hayatta yapmayacağı bir şey düşünün. Dövme olur bu, hazır ortam tatillikken manitayla outdoor fantezisi olur, içip içip çıtır yavrulara barlarda sarkma olur... Yapın onu!
2) Kıyamam, onun asla kendine layık görmediği pahalı lüksler vardır. Tüketin onu! Hatta abartıp bir masaja 80 lira para bayılın, üstüne de en janjanlısından bi kokteyl için kanyon civarı.
3) Güzel bi yeraltı romanı çakın; Chuck Palaknuik kesmezse Bukowski, çok fena hanımefendiye bağladıysanız mecbur Irvine Welsh. Titreyip kendinize gelin.
4) Bir akşam da oturup yalnız başınıza için. Balkonda bahçede, ince ince düşüncede, umutları hayalleri, yani şeytanın bizi yemek yapmaktan alıkoymak için uydurduğu tüm o keyifli şeyleri, hatırlayın tek tek.

Hiçbiri olmazsa, herhangi bir ocağı parlatmaya kaldığınız yerden, pekala devam edebilirsiniz.
Newer Post Older Post Home

9 vatandaş cevab hakkı kullandı :

Sırf bu yüzden oğlum olsun istiyorum. Kızım olursa hani kendi territory'mde kalacak, kendi bildiğimi ona direteceğim ve böyle yaptığımın farkında da olsam buna engel olamayacağımdan korktuğumdan.

Anonymous said...

bir imla düzeltmesi yapmak istiyorum, yorumlar izniniz olmadan yayınlanmıyor sanıyorum zaten bu yüzden bir sakıncası yok. 4.maddedeki "Bir akşam oturup yanlız başınıza için" cümlesindeki "yanlız" gözünüzden kaçmış olabilir.

haluk said...

Yahu bu ne leziz bir yazış tarzı, ne güzel bir sadeliktir. Son iki günümün en iyi keşfisin. PM kulak kalır yanında :) Ellerine sağlık
Lafı uzatmıyayım evimin blogcusu ol, yarın işe başlayabilirsin :)
Not: imla hatalarına bakan arkadaşım (adsız) Hakkı Devrimliğin alemi yok

Anonymous said...

Haklısın Haluk haşa ne Hakkı Devrim'i, ben sayın blogçu yayınlamaz ama isterse düzeltir sanmıştım ama kendisi yayınlamayı tercih etti.
imza adsız

S said...

bence, biz kizlar olarak da, arada annelerimize ne kadar benzedigimizi gorup mutlu oluyoruz.

ha bir de, bu annelerin bir ust leveli vardir. ki bende de ondan var. sizin, onun ogrettiklerini unutmaya calistiginizi farkedip ya da mudahele adimlarina gectiginizi gorup, sizinle birlikte o mudahele adimlarini atarlar.

kendimden biliyorum. saclarini benimle ayni renge boyatip, ben de dovme yaptircam dien bir annem var.

Neva said...

" Hepsinin süper yemek yapabilmesi tesadüf olamaz, sanmıyorum. "

Sanırım bu kısımda bir illüzyon var. Doğdumuzdan beri bizi onlar besliyor,Dolayısıyla "Anne usulü damak tadı" oluşuyor. Nasıl ki bebekken annemizin göğsünün kokusunu biliyorsak, onun elinin yaptığı yemeklere aşina oluyoruz ve dünyadaki en tatlı lezzet bile onun mutfağında pişen kadar güzel olmuyor.

Benim bileğimde de kızımın ismi yazıyor. Annelerde dövdürür kendini ( şey yani dövme yaptırır:)

Şu noktada da gayet haklısın, evet biz annelerin kendine layık görmediği lüksleri var çünkü masaja 80 ytl vermek yerine o parayı çocuğuna harcamak manyak bir duygudur.

şimdi iş anneleri yarıştırmaya geldiyse, benim de 50 yaşından sonra dalmayı öğrenen annem var.
peh:)
anneler başımızın tacı, gözümüzün nuru, benim anneme "bi düşük level" dedirtmem bi de!!!

Hande said...

sıcak bi gece yine. mecbur evin en serin odası annemin yanında yatıyorum :) uyku tutmamış ikimizi de. bi o tarafa bi bu tarafa..
-sonra anne? dedim
-hım?
-sonra?
-sonra bi arçelik termosifon verdim. dedi :)))

eski bi reklammış. esmiş. koptum gece gece.

yazıyı bugün okudum. mevzu da az evvel oldu. paylaşayım dedim.

Anonymous said...

işte bu noktada benim annem, anne modeli olmamak için epey çaba sarfetti bana karşı. Mutfağa sokmadı yerleri sildirmedi, sevmedi, öpmedi, erkekler hakkında konuşmadı ve sonunda ben bi annerolmodel yoksunu oldum. Geç yaşta başladım temizliğe, çok geç oldu kireç sökücülerle tanışımız. Gizli gizli yaptım ilk yemeğimi...
...........
Bazen sırf bi herifin hayatına girip evini temizleyip hayatından çıktığım oluyor. Soruyorum bu boşa enerji sarfiyatı neden?
.....
Bir gün annem olarak uyanmaktan korkuyorum. Eskiden duyduğum bi laf vardı "bütün kadınlar sonunda annelerine benzer" diye,
........

Lerzan Mutlu'nun annesi Lerzan'ı ne güzel klonlamış di mi leşom:)